سوالات متداول مشتریان مای مارکت

  • 1. نحو ه ثبت نام در برنامه به چه صورت است؟

    پاسخ: مشترک پس از نصب برنامه در ابتدا میبایست بر روی گزینه ثبت نام کلیک نماید و در صفحه ظاهر شده اطلاعات خود را از قبیل : نام، نام خانوادگی، شماره همراه و کلمه عبور دلخواه به طور کامل وارد نموده سپس موقعیت خود را با استفاده از نقشه (یا توسط مکان یاب گوشی) تعیین کرده و پس از مطالعه قوانین برنامه و موافقت با آن ها بر روی دکمه ثبت نام در پایین صفحه کلیک نماید و سپس در صفحه ورود کد فعالسازی ظاهر می شود که پس از لحظه ای کوتاه کد فعالسازی به شماره همراه وارد شده در مرحله قبل، ارسال می گردد. نهایتا با وارد نمودن این کد ، ثبت نام تکمیل شده و مشترک اجازه ورود به برنامه را پیدا می کند. مشترک می تواند پس از ورود به برنامه در هر زمان، از منوی سمت راست و در قسمت اطلاعات کاربری آدرس دقیق خود را وارد نموده و یا اطلاعات وارد شده را ویرایش نماید.

  • 2. مراحل خرید در مای مارکت چگونه است ؟

    پاسخ:
    مرحله 1) : مشترک می تواند توسط یکی از روش های : (1) دسته بندی محصولات، (2) نوشتن نام کالای مورد نظر در قسمت جستجو و (3) دسته بندی برندها، کالای مورد نظر خود را یافته و گزینه "خرید" را انتخاب نماید .
    مرحله 2) : در پنجره ظاهر شده پس از بررسی قیمت کالا و تخفیفات اعمال شده، آن کالا را به سبد خرید خود افزوده و در صورت خرید کالاهای دیگر آن ها را نیز به همین شیوه به سبد خود اضافه نماید.
    مرحله 3) : به سبد خرید خود رفته (که در منوی بالای صفحه برنامه وجود دارد) و لیست کالاهای خریداری شده به همراه جزئیات کامل آن ها را مشاهده و در صورت تأیید، خرید خود را نهایی نماید.

  • 3 . نحوه یافتن کالاها به چه صورت است؟

    پاسخ: مشترک می تواند توسط یکی از روش های زیر کالا ی مورد نظر خود را پیدا کند :
    (1) نوشتن نام کالای مورد نظر در قسمت جستجو
    (2) ازطریق دسته بندی های تعیین شده برای هر گروه محصولی
    (3) از طریق برندها
    (4) درون هر محصولی دربالای صفحه یک قسمت جستجو وجود دارد که مختص یافتن محصول از طریق بارکد مندرج بر روی آن است. برای این کار کافی است به این قسمت رفته و بر روی علامت مربعی شکل در بالای صفحه فشرده (علامت QR کد)، سپس گوشی و یا تبلت خود را بر روی بارکد محصول مورد نظر گرفته تا بارکد اسکن شود و بلافاصله محصول نشان داده می شود (البته در وجود محصول در فروشگاه).ضمنا در این قسمت جستجو، مشترک می تواند عدد بارکد و یا نام محصول مورد نظر را نیز تایپ نماید.

  • 4. آیا فروشگاه دارای نماد اعتماد است؟

    پاسخ: بله، سایت مای مارکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) است که عامل ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد، به نحوی‌كه مشتریان در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

  • 5. امکان لغو سفارش پس از مدت کمی از زمان سفارش دهی و پیش از تحویل کالا وجود دارد؟

    پاسخ: بله ، مشترک میبایست هرچه زودتر و پیش از ارسال کالا با همکاران ما در واحد خدمات مشتریان از طریق شماره تلفن 33122-031 تماس حاصل فرماید.

  • 6. در صورت مشاهده عیب و ایرادی بر روی محصول پس از دریافت کالا، چه راهکاری وجود دارد؟

    پاسخ: مشترک میبایست از تحویل کالا خودداری نماید و به واحد پشتیبانی تماس حاصل فرماید.

  • 7. در صورتی که کالای دریافتی شکسته تحویل داده شود چه باید کرد؟

    پاسخ: مشترک میبایست از تحویل کالا خودداری نماید و به واحد پشتیبانی تماس حاصل فرماید.

  • 8. آیا امکان مرجوع نمودن کالای دریافتی و دریافت وجه پرداخت شده وجود دارد؟

    پاسخ: خیر

  • 9. آیا در صورت وجود آسیب بر روی کالا، می توان از دریافت آن در هنگام تحویل خودداری نمود؟

    پاسخ: بله، مشترک می تواند از تحویل گرفتن سفارش خودداری نموده تا جهت بررسی و ارسال مجدد به مای مارکت عودت داده شود.

  • 10. نحوه آدرس دهی به چه صورت است؟

    پاسخ: مشترک می تواند از منوی سمت راست برنامه و در قسمت اطلاعات کاربری رفته، در قسمت پایین صفحه آدرس و یا آدرس های مورد نظر خود را وارد نماید. سپس در هر زمان به هنگام سفارش دهی آدرس مقصد مورد نظر خود را انتخاب نموده و در این صورت سفارش به آدرس منتخب ارسال خواهد شد ، همچنین امکان اضافه نمودن آدرس جدید در صفحه خرید نیزوجود دارد.

  • 11. هزینه ارسال سفارشات چگونه است؟

    پاسخ: به ازای هربار سفارش از برنامه مای مارکت، مبلغ صادر شده در برنامه قابل رویت خواهد بود، همچنین در صورت سفارش های بیش از 50000 تومان هزینه حمل رایگان خواهد بود.

  • 12. روش های مختلف پرداخت وجه به چه صورت است؟

    پاسخ: مشترک می تواند پس از نهایی کردن خرید در صفحه تأیید سفارش، نحوه پرداخت وجه را توسط یکی از 3 روش: 1- پرداخت آنلاین 2- پراخت درب منزل 3- پرداخت ازکیف پول تعبیه شده در برنامه، انتخاب نماید.(نحوه دسترسی به کیف پول: در منوی سمت راست در قسمت کیف پول، مشترک می تواند در هر زمان اعتبار خود را افزایش دهد.)

  • 13. آیا پرداخت وجه به صورت آنلاین، شامل مزایایی می شود؟

    پاسخ: بله، مشترک از تخفیف بیشتری برخوردار می شود.

  • 14. آیا امکان خرید عمده از فروشگاه وجود دارد؟

    پاسخ: بله، در این صورت مشترک می تواند با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرماید.

  • 15. زمان دریافت سفارشات چگونه است؟

    پاسخ: مشترک می تواند تاریخ و زمان ارسال سفارش خود را انتخاب نماید، در غیر این صورت سفارش طبق زمانبندی مای مارکت ارسال می گردد. تمامی سفارشاتی که از ساعت 22:00 الی 8 صبح ثبت می گردد در روز آتی ساعت (10 _ 12) اعمال خواهند شد.

  • 16. نحوه ورود انتقادات و پیشنهادات چگونه است؟

    پاسخ: مشترک می تواند از منوی سمت راست برنامه در قسمت "انتقادات و پیشنهادات"، موضوع انتقاد یا پیشنهاد خود را انتخاب نموده و یا در قسمت "سایر" آن را تایپ نماید، سپس نظر خود را در قسمت "نظر شما" نوشته بر روی دکمه پاکت نامه زده تا ارسال شود. همکاران ما در بخش خدمات مشتریان، این انتقادات و پیشنهادات را بررسی نموده و اقدامات لازم را جهت بهبود عملکرد خدمات و کسب رضایت مشتری انجام خواهند داد.