قوانین مای مارکت

کاربران گرامی لطفاً جهت استفاده‌ی بهینه از خدمات اپلیکیشن مای مارکت، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید. کلیه‌ی اصول و رویه‏‌ی مای مارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در مای مارکت در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته امکانپذیر است. در شهر اصفهان ، ارسال سفارشات از ساعت 8 الی 20:30 در بازههای 2 ساعته صورت میگیرد.

بعد از نهایی‌کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه‌ زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید و متعاقباً خرید کاربر در زمان انتخابی به دستش خواهد رسید.

در شهر اصفهان برای سفارش‌های بیش از 80.000 تومان ارسال رایگان و برای سفارشات کمتر از 80.000 تومان، 4.000 تومان هزینه‌ حمل شامل می‌شود.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در اپلیکیشن مای مارکت ، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش مای مارکت بر انجام بی‌نقص این فرآیند می‌باشد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در مای مارکت به پایان برسد (حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای مای مارکت محفوظ است. کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد.

درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در اپلیکیشن، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای مای مارکت محفوظ است. مای مارکت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به اپلیکشن مای مارکت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

نمایندگی

مای مارکت در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به مای مارکت اطلاع دهید.

روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت آنلاین، نقدی، شارژ کیف پول و یا با استفاده از دستگاه POS (کارت خوان) در محل پرداخت نمایند.

شرایط مرجوعی کالا

باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در مای مارکت شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

  • در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان مای مارکت از طریق شماره تلفن 33122-031 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.
  • در صورت مغایرت داشتن مشخصات کالای دریافتی با سفارش ثبت شده، ضمن این که کالا از روی بسته بندی قابل تشخیص باشد و از آن استفاده نشده باشد، کاربر می تواند به واحد خدمات مشتریان مای مارکت اطلاع داده و در صورت تأیید کالای مورد نظر را مرجوع کند.
  • در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل ‌و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به مای مارکت عودت شود.

دریافت پیامک

به هنگام دریافت کد رهگیری یک پیامک یکبار مصرف و همچنین با همین شماره کلیه موارد خاص، پیامد ها و فروش ویژه برای شما ارسال می گردد.

تنوع رنگ و سایز

در صورتی که کالایی در مای مارکت قرار بگیرد و آن محصول تنوع رنگ یا سایز داشته باشد به صورت تصادفی برای مشتری ارسال می گردد و در صورت تأکید مشتری بر روی محصول خاص می بایست با پشتیبانی مای مارکت تماس حاصل بفرمایید.

کاربران محترم لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان مای مارکت از طریق شماره تماس 33122 -031 اطلاع دهید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مای مارکت جدا خودداری نمایید.

تمامی سفارشاتی که از ساعت 20:30 شب الی 8 صبح فردای آن ثبت شوند، در ارسال صبح (12-10) قرار میگیرند.

در صورت عدم انتخاب زمان ارسال ، سفارش شما طبق زمانبندی مای مارکت ارسال میگردد.

کاربر می تواند در صورت عدم ارسال به موقع جهت اطلاع از ارسال سفارش با شماره 31122-031 تماس حاصل فرماید.

در صورتی که کاربر کالایی را سفارش دهد و زمان تحویل را بیشتر از 12 ساعت درخواست کند احتمال عدم موجودی و تغییر قیمت وجود خواهد داشت. در این صورت کارشناسان مای مارکت جهت اطلاع رسانی با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت جلوگیری از کاربران متخلف سفارش کالا به صورت محدود خواهد بود.

در صورت سفارش بیش از 10 قلم کالا، زمان ارسال برای کاربران دیرتر خواهد بود.